keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Pääsiäinen kotikonnuilla.

Hei!

Ja anteeksi piiitkä tauko kirjoittelusta :) Aloitin pääsiäisen jälkeen uudessa työssä ja oon ollu sen takia tosi väsynyt, joten bloggailua (tai muutakaan elämää) ei oo hirveesti ehtiny tai jaksanu harrastaa :D

Torstaina junailtiin Lapualle ja pitkänäperjantaina käytiin ulkoiluttamassa mun kotona vähän Ipaa ja Frejaa, Ipa on äiskän koira ja Freja siskon. Kelikin oli silloin mitä mainioin ulkoiluun ja hanki kantoi vielä mukavasti! Ipa on itseasiassa tällä viikolla hieman 'lainassa' täällä Vaasassa, nytkin nukkuu tuossa sohvalla :) 

Simpsiö.

Minä ja Ipa lakialla.

Ja yksi laiskanpulskea Kullervo!

 Mun kotitalo sijaitsee ihan ns. Lakeuden laidalla ja takapihalta voi käytännössä käppäillä ihan Lapuanjoelle asti, vaikka matkaa kertyisikin useampi kilometri.

Lauantaina sitten käytiin pitkästä aika hieman ajelemassa ja pysähdyttiin Ylistaron puolella olevalla Malkakoskella. Malkakoski on virkistysalue, joka on luotu Kyrönjoen varteen. Pato ja kosket ovat keinotekoisia eli ihmisen luomia. Usein kesällä ihmiset käy tuolla kalassa ja koskenlaskijat harjoittelemassa. Alueella on myös näkötorni ja kesällä kaksi beach volley-kenttää :)


 
Ja kuten kuvista näkyy, keli oli taas upean aurinkoinen!

Illalla oltiinkin sitten taas mun kotona katsomassa kokkoa :)


Iskä sytyttää kokkoa :)


Nähtiin illalla myös pienet revontulet! Ei ollut niin kirkkaita, että kamerassa olisivat näkyneet, mutta kumminkin! :D

Yleisesti ottaen pääsiäisenä rentouduttiin, syötiin hyvin ja oleiltiin hyvässä seurassa :)

Luin myös hyvän kirjan, jee!

Hiljaisuudesta huolimatta oon kyllä kuvaillu ja tehny juttuja, joista tulee vielä jossain vaiheessa postauksia! :)

Cya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti