tiistai 16. huhtikuuta 2013

Mieleni minun tekevi... Liikkumaan!

Hei!

Mun täytyy tunnustaa, että viimeisen kahden viikon aikana oon liikkunut t-o-d-e-l-l-a huonosti, jos ollenkaan. Viimeisin sykevyön kanssa tehty harjoitus on ollut pitkänäperjantaina :') Syy tähän on 2.4. alkanut uusi työ, jonka parissa saattaa vierähtää se kahdeksan tuntia päivässä :D Ihan tarkoituksella päätin, että ainakaan ekan viikon aikana en vaadi itseltäni suuria, onhan se nimittäin aika shokki kropallekin joutua seisomaan melkein kahdeksan tuntia päivässä ihan yllättäin :) Eka viikko siis meni lähinnä puutuneita jalkoja potiessa. Mutta koska olen opiskelija, niin kuljen töissä pyörällä. Matkaa tulee suuntaansa vajaa kolme kilometriä ja oon tosi iloinen tästä lisääntyneestä hyötyliikunnan määrästä!

Viime viikolla liikuntaa lisäsi lainassa ollut Ipa-koira, jonka kanssa lenkkeilyä (tai käpsyttelyä) kertyi noin tunnin verran joka päivä. Toisen mokoman hoiti sitten avokki. Homma toimi meillä hyvin, minä lähden mielelläni aamukäpsylle koiran kanssa, kun avokki kääntää vielä kylkeä ja avokki pissittää koiran illalla, kun itseä ei todellakaan huvita lököilyvaatteet päällä lähteä ulos :D

Ipsa odottaa pätevänä, josko sais nania :)

Nyt kun pikkuhiljaa mullakin alkaa toi flunssa antamaan periksi, niin alan kaipailla tuonne lenkkipolulle ja salille. Lisäksi tässä parin viikon aikana on tapahtunut sellainen ihana juttu, että tiet on sulaneet, jesh! Ei tarvitse enää pelätä murtumia tai aivotärähdystä! Lisäksi oon (ainakin mukamas) huomannu jotain pieniä (mutta ehdottoman positiivisia) muutoksia kropassa ja haluan kovasti saada semmosia positiivisia muutoksia lisää! :) Joten liikkumaan käypi tieni! Tänään ajattelin käydä pienellä kokeilevalla kävelyllä ja huomenna, jos olo on edelleen hyvä, teen paluun salille <3 



Ja sitten hieman otsikon vierestä asiaa, työpaikan innostamana hankin ekat OIKEAT viherkasvit ja ainakin toistaiseksi ne on pysynyt hengissä! Tuuletus sille! En siis tosiaan ole mikään viherpeukalo ja kasveilla on taipumus kuolla mun käsiin, vaikka kuinka rakkaudella niitä hoitaisin... Mutta ehkä mäkin pystyn (edes jonkinlaisen) viherpeukalon kehittämään :) Nyt kun lumet on alkanut sulamaan ja pieni lupaus keväästä on ilmassa, niin mulla on aika kivoja ideoita ton meidän pikkupartsin suhteen! Postausta on luvassa, mikäli saan avokinkin innostumaan mun ideoista! :) Nyt ulkoilemaan!

Cya!

Ps. Jos Ipan rotu tai kanakoirilla metsästys kiinnostaa, kurkkaa tänne Fremaros!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti